Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aniess | użytkownik

imię i nazwiskoaniess adresszczecin/rhinebeck ny zarejestrowany01.09.2007 @23:45:45 ostatnio na stronie25.12.2009 @20:33:56

Zamilowanie do (ogladania) fotografii od zawsze, do jej wykonywania od dosc niedawna.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty56 komentarze840 posty na forum1

komputer / sprzęt
NIKON D300 + Nikkor 18-200mm + Nikkor 50mm, wczesniej nieskomplikowany KODAK V550, wiec nauka obslugi Nikona wciaz trwa i trwa i trwa...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~KaKi    21.06.2008 @21:45:07
dzięki za pozytywną ocenę
pozdrawiam
~zerojedynki    20.06.2008 @15:15:02
dziękujęę; ]]
_______
Fotografować to znaczy wstrzymać oddech, uruchamiając wszystkie nasze zdolności w obliczu ulotnej rzeczywistości.
~zerojedynki    20.06.2008 @15:12:42
nie ma za co; ))
_______
Fotografować to znaczy wstrzymać oddech, uruchamiając wszystkie nasze zdolności w obliczu ulotnej rzeczywistości.
~kamari    18.06.2008 @19:21:39
moje koty pozdrawiają twoje koty
~whisperer    17.06.2008 @23:41:25
dzięki
~Potokmyslowy    17.06.2008 @18:13:13
~MaxaM    17.06.2008 @16:03:53
heh,, ale widze ze tutaj specjalistka od takich zdjęć mnie skomentowałaWezmę zatem do serca, pozdrawiam i dizekuje za komentarz, napewno się przyda.
~MaxaM    17.06.2008 @16:02:55
Cześć, własnie miałem ten dylemat, zrobiłem takie i takie, wybrałem to z ostrościa na roślinach, zeby podkreślic to ze kot jest schowany
~Aurum    15.06.2008 @20:42:18
dziękuję i pozdrawiam
~Agnieszkitutajniema    13.06.2008 @12:57:23
Dziękuję bardzo Też Cię popodglądam Pozdrawiam serdecznie
-poprostujames    13.06.2008 @03:12:34
Chciałem zrobić coś bez obróbki bo coraz częściej uderzają mnie krytyczne opinie rodzaju "bez Photosklepu to zdjęcie by tak wpaniałe nie było"
Uważam że każde moje zdjęcie jest w stanie się obronić same (nawet bez PS'a) dlatego chcę pokazać moje zdjęcia robione bez obróbki komputerowej i zobaczyć co na to wspaniali krytycy ze świata DA
~szwedowska    12.06.2008 @18:31:31
dzieki :-D
~DariusC    12.06.2008 @16:00:30
Dzenki za twoj komentarz !
_______
nobody
~valori    11.06.2008 @18:26:28
Dziękuje
~Paaul    11.06.2008 @16:31:58
_______
Art is a division of pain.
~Arlette    10.06.2008 @19:52:51
~littleMOlka    08.06.2008 @01:12:46
dziekuje
~Filemonek    08.06.2008 @00:39:17
je vous en prie
~GloomyRaven    07.06.2008 @22:59:19
Hej!
Czym oświetliłem?! A no dyfuzorem własnej roboty :p
Pozdrawiam cieplutko!
_______
JESTEŚ Z PUSZCZYKOWA? ZAPRASZAM DO: http://www.digart.pl/grupy/9730/Puszczykowo_Photographers/
~Paaul    07.06.2008 @22:30:20
dzięki
_______
Art is a division of pain.
~Wirtuozo    07.06.2008 @15:50:46
Dzięki wielkie za miłe odwiedziny Masz piękne kotki
-limonce    07.06.2008 @15:42:47
zapraszamy do zabawy
-limonce    07.06.2008 @15:38:46
nie ma za co
~simbi    07.06.2008 @11:48:24
Nie wierzę w przesądy I na prawdę, nie wpadłabym na pomysł, że to tak może wyglądać, hehe
~krees    03.06.2008 @17:28:25
dzięki za odwiedziny - koniec wycieczki miało słońce, na tamten dzień oczywiście
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt